Salarakas kuvio sen kun jatkuu ja tunteet ainakin omalta puoleltani vain vahvistuvat. Yritin irtiottoa tosissani ja taisi tuo vastapuolikin tajuta, että voin tästä lähteä jonkun matkaan, koska olen virallisesti sinkku toisin kuin hän.

Rohkaisin mieleni ja kävin itsekseni katsastamassa paikallista yöelämää. Tanssittajia oli ja osa ihan selvin päin ja fiksun oloisia mutta sitten pari yllättävää asiaa. Minua haki tanssimaan alle 30-vuotias nuori mies. Humalalla oli varmaan asiaan vaikutusta, mutta olin kyllä hieman otettu. En ole todellakaan mikään puumanainen. Näytän kaiketi hieman ikäistäni nuoremmalta ja tuntui, ettei se tuntien hikoilu jumppatunnilla i olekaan mennyt hukkaan, sillä pärjään ehkä vertailussa monia ikäisiäni paremmin.

Toinen yllätys oli suora ehdotus hotellihuoneeseen menosta. Kaveri oli ihan fiksun oloinen ja kertoi reilusti olevansa naimisissa. Sanoi, että mitä sitä suotta pitkän kaavan mukaan tanssittamiset yms vaan eikö voida mennä heti asiaan. Sanoin olevani vain tanssimassa ja homma tyssäsi tietenkin siihen.

Tähän minun kanssa ,vaimon kanssa kuvioon sisuuntuneena laitoin nettiin treffi-ilmoituksen. Useita yhteydenottaja tuli heti. Yhden kaverin kanssa ei onnistuttu järkkäämään molemmille sopivaa tapaamisaikaa ja homma hiipui siihen. Yhden kanssa kävin kahvilla ja ensivaikutelma oli ihan kiva. Tapasin hänet toistamiseen mutta se taisi olla virhe. Ilmeisesti oletti,että edetään nopeasti ja läheisempään kanssakäymiseen. Itse vaadin kuitenkin pidempää tutustumista ennen intiimimpää kanssakäyntiä ja ehkä tämä suhde, josta olen yrittänyt eroon ei olekaan lopussa, joten toinen ei nostattunut sellaista tunnetta, että olisin halunnut jatkaa . Lähdin lähes juoksujalkaa kotia ja ajattelin, että olen vähän hölmö.

Kerroin näistä tälle minun suhteelleni ja taisi hieman mustasukkaisuus nostaa päätää. Nyt sitten ollaan nähty paljon useammin ja minulla on ollut useammin este, ettei voida tavata. Suhteeseen on tullut mukaan todella vahvasti seksi. Välillä jopa epäilen, että hän tapaa minua ensisijaisesti sen takia. Mitään painostusta asiaan ei ole ollut ,vaan välillä olen itse ollut se innokkaampi osapuoli. Tämä tilanne on hämmentänyt lisää. En muista koska olen harrastanut näin paljon seksiä. Tuntuu, että olin unohtanut kuinka hyvältä se tuntuu ja nyt olen taas huumaantunut näistä fiiliksistä ja mikään ei tunnu riittävän. Olenkin varoitellut tätä rakastani, että kuivakausi saattaa olla piankin edessä, joten ehkä sitä nyt otetaan kaikki irti.

Työrintama on ollut aika rauhallinen mutta veikkaan, että kiirettä ja suhteiden kireyttä tulee ihan pian, kunhan päästään taas normaaliin arkeen lomien jälkeen. Taas yhden määräaikaisen sopimusta ei meinata jatkaa ja hänet yritetään palkata alihankinnan kautta heikommilla työehdoilla. Vielä tilanne on auki mutta siitä lisää ensi kerralla.

Villiä ja vapaata syksyä odotellen